ΔΟΚΙΜΕΣ ΜΟΝΟ.
ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΝΑ ΑΓΝΟΗΣΟΥΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ.
ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ Ή ΕΠΙΛΟΓΗ ΧΡΗΣΙΜΗ ΓΙΑ ΦΟΙΤΗΤΕΣ

Εισαγωγή στην έννοια του μικροελεγκτή και την γλώσσα Assembly.
Εσωτερική δομή του μικροελεγκτή PIC 18F4550.
Είδη μνήμης του μικροελεγκτή PIC 18F4550.
Εντολές διαχείρισης δεδομένων, αριθμητικών και λογικών πράξεων.
Μελέτη των συστημάτων χρονισμού.
Διαχείριση εσωτερικών και εξωτερικών διακοπών.
Εφαρμογές με τη χρήση της γλώσσας C (χρήση CCS Compiler).
Οδήγηση ενδεικτών 7 τομέων.
Οδήγηση «έξυπνων» ενδεικτών υγρών κρυστάλλων(LCD).
Έλεγχος πληκτρολογίου.
Οδήγηση βηματικών κινητήρων.
Διαχείριση εσωτερικής και εξωτερικής μνήμης EEPROM.
Εφαρμογές με τη χρήση πινάκων δεδομένων.

Σκοπός του μαθήματος είναι η σχεδίαση, η υλοποίηση και η αξιολόγηση λειτουργικών και εύχρηστων διαδραστικών συστημάτων υπολογιστών. Περιλαμβάνει δύο κύρια μέρη: (α) τα Βασικά θέματα της σχεδίασης διαδραστικών συστημάτων και (β) τον μηχανισμό αποστολής-γεγονότων (event-driven programming) με προσέγγιση οπτικού προγραμματισμού (visual programming) για την υλοποίηση αυτών των συστημάτων. Με την ολοκλήρωση του μαθήματος, ο φοιτητής θα είναι σε θέση να:

  • περιγράφει τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των ανθρώπων και των συσκευών που εκμεταλλεύεται ένας σχεδιαστής διεπιφανειών χρήστη
  • σχεδιάζει εύχρηστες διεπαφές χρήστη εφαρμόζοντας πρακτικές σχεδίασης εύχρηστων διαδραστικών συστημάτων, την επαναληπτική σχεδίαση και προτυποποίηση και βασικούς κανόνες ευχρηστίας και σχεδίασης, όπως οι κανόνες του Shneiderman και του Norman
  • συσχετίζει στοιχεία της καθημερινότητας του χρήστη με τη διεπαφή με κατάλληλη χρήση μεταφορών και του χρώματος
  • υλοποιεί διεπιφάνειες χρήστη χρησιμοποιώντας εξειδικευμένα εργαλεία οπτικού προγραμματισμού και τεχνικές υλοποίησης διεπιφανειών χρήστη
  • κρίνει και αξιολογεί διαδραστικά συστήματα εφαρμόζοντας βασικές μεθόδους αξιολόγησης
  • εκτιμά και αναγνωρίζει τους κανόνες καθολικής σχεδίασης διαδραστικών συστημάτων
  • προσδιορίζει και υλοποιεί την κατάλληλη υποστήριξη στον χρήστη